ett öga rött

tog ögondroppar imorsse , fast fick sms från mamma senare där det stog "ta inte ögondroppar mer, det är inte dom. fast det är inget farligt. men jag hämtar ut nya ikväll. och släpp viktors hand , filip har ringt... puss!" . haha, jag tyckte inte jag&viktor "störde" arbetet idag ? :s men aja .. raster finns ju :)
idag på engelskan hade vi läxförhör & jag hade inte pluggat så jag kanske fick ett rätt ? inte bra nej. men jag ska plugga nu ordentligt till engelskaprovet nästa tisdag! eftersom det är typ två veckor kvar nu tills sommarlovet så borde jag göra mitt bästa i skolan?-yes.
på matten så har jag ju gjort klart den vanliga matteboken som några andra fortfarande håller på o gör ut. så jag jobbar i en annan med procent (det jag är sämst på) & usch vad jag hatar mattelektioner nu.. fast jag brukar smågöra lite soudoko då&då (a)hihi.

efter skolan gick jag hem och åt sallad. & ja , lite glass ..
jag kommer ihåg mitt nyårslöfte som var ; inte äta onyttigt (alltså glass&godis) på vardagar. & träna massor.
jag har inte gjort nåt av det .. dags att skärpa mig ! fast jag kommer va jätteonyttig på sommarlovet & inte hinna träna .. fast får helt enkelt göra mitt bästa.

nu dom närmaste dagarna händer inget speciellt vad jag vet. jag måste köpa klänningar .&skolavslutningsklänning som jag bara drömmer om hur den ska se ut . men mamma kanske kan sy en åt mig ? ;)
fast nu ska jag läsa några andra bloggar & sen ta ögondroppar igen för tredje gången idag.
pusshej <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0