bäst bäst bäst bäst

engelska provet gick sådär .. kanske hälften rätt typ (dåligt jo).. men fan, jag kunde inte text sakerna :(
efter skolan åkte jag,jennifer&mikaela först till farsta strand, där vi tog bussen och skulle åka till farsta centrum. men eftersom ingen av oss har koll så åkte vi förbi centrumet och fick hoppa av stationen efter som var jättelångt bort, och där fick vi ta en annan buss tillbaka. haha smidiga . men vi hade riktigt kul & asgarvade hela tiden ;D . i farsta köpte jag först ett gult linne utan band på cubus för 59;- söttsött. och sen ett par svarta stora solglasögon på indiska för 69;- tror jag.. nice där ;) och jennifer köpte en mascara och någon kräm till ansiktet och mickan ingenting. haha hon som hade mest pengar av oss alla .. men alla vi var svullon o käkade på donken och sen köpte vi glassar & godis. (a)
men när jag kom hem gick jag dirket ut igen och tog mig en promenad och när jag kom hem tränade jag magen & armarna lite i rummet , och nyss blev det en lång dusch (a)

lördagen den 7/6 kommer syster elsa& hennes bebis teodor hit tror jag & då eller på söndag åker jag och mammi till stan och köper ;
bikini (blir nog den från topshop)
avslutningsklänning
underkläder
örhängen
(blir nog silvriga små från glitter)
skor (vita ballerina kanske?)
tuggummi (ett måste hihi)
brun hårfärg (hoppas jag!)

men nu ska jag gå & kolla på tv med kristin som blev nyss rädd för att en igelkotte hade kommit in till oss (första gången på det här året) . hihi
puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0