försovning

imorsse vaknade jag kvart över 8 (!) jag kan aldrig tänka på morgonen så jag satt o funderade vilken tid vi igentligen började idag, men kom på efter en stund att vi började kvart i 9 . så jag fick skicka sms till jennifer o säga att jag kommer senare o sen fick jag sätta på mig mina nelly-jeans & ett svart linne. borstade tänderna lite snabbt och sminkade med lite foundation. hann inte platta håret så satte de snabbt upp i en knut och plattade bara luggen. sen fick jag gå till skolan med pudret i handen som jag sminkade på mig medans jag gick (smidig - yes). när jag gick till skolan så sken solen och jag blev genast på glatt humör. men lektionerna idag har jag bara varit trött på. jäspat hela tiden och haft ont i magen och huvet. så nej, inte så lyckad dag. men nu ska jag äta en till toast, eller något annat. haha jag är såå hungrig!
& idag blir det ingen promenad för vädret har sämrast och jag har verkligen ingen lust att gå.. får bli en promenad imorgon istället, om jag inte skulle till handen då med jennifer (?)

speciella dagar ;
27/5 ;
handen c med jennifer (kanske).
1/6 ; träffa farfar&birgitt.
4/6 ; öppethus i skolan.
5/6 ; två månader med viktor<3. avslutningsmiddag hos felicia.
6/6 ; grönan med jennifer,hannah&felicia.
och någon dag ska jag färga håret innan skolavslutningen.
10/6 ; skolavslutning! åka&bada me tjejurna (?)
29/6-1/7; huvudskär.

idag var det också två hela år sen som denise "didi" rebecka lucia borg försvann .. vila i frid!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0