fortfarande sjuk ...

först vaknade jag ganska sent imorsse, runt 7 typ för jag var otroligt trött + att någon hade öppnat mitt fönster och jag frös jättemycket! men sen gick jag upp o bad mamma skriva en lapp till mina idrottslärare om att jag är sjuk och ska itne va med på idrotten. så det var jag inte heller . men först på so-lektionen har vi börjat prata om andra världskriget och vår lärare står bara o pratar hela tiden . haha, jag höll verkligen på o somna. jag hatar när vi har sånna lektioner ! och den tog aldrig slut heller :o men sen hade vi nv & jag satt o pluggade på engelskan o spanskan. men sen lunch, idrott & sen på mattelektionen så jobbade vi först en stund, sen gick vi ut o skulle sammarbeta om en grejj. jag kan tyvärr inte förklara hur vi gjorde..men jag kan säga att mitt lag var sämst! haha, alla var helt flummiga typ och orkade ingenting. + att vi fuskade lite (a)
sen slutade vi och nu håller jag på o fixar min blogg. det går sådär.. jag håller nu på o försöka hitta färgen rosa. men jag hittar den inte. så, vet någon numret till färgen rosa ? - skriv det isåfall gärna :)

igårkväll var jag ju på träning och dom hade bestämt kläder, och gjort om lite på dansen + att jag hade glömt bort det mesta. så jag gjorde bort mig där uppe på scen. men skitsamma, lärde mig snabbt (;
&ikväll ska jag igentligen ha träning igen i två timmar. men jag orkar verkligen inte. så mamma ska skicka sms till min danstränare o fråga vad vi ska ha för tröja på dansuppvisningen & att jag inte kommer ikväll.. men byxor ska vi iallafall ha vita pirat mjukisbyxor vilket mamma ska köpa idag.
men i helgen kommer jag va helt slut så nu ska jag gå o läsa nya frida tidningen och plugga på engelskan lite. & kanske lägga mig i solen & bli lite brun ? (a)
pusshej, ha det bra sålänge alla läsare <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0