freeedag

idag började dagen med att jag fick sms från både mickan&jennifer samtidigt om att båda dom var sjuka. men jag sminkade mig med mitt puder(som jag blev jättetorr av) & lite mascara (mina ögonfransar har typ gått av en bit:o !) och sen satte jag på mig vita mjukisbyxor, svart t-shirt & grå långarmad tröja med luva. eftersom det regnade hela dagen typ så blev jag tvungen o fixa en tröja med luva eftersom jag inte har luva på min jacka. men jag fick & träffade evelyn och vi gick till skolan. först hade vi so & för typ första gången var jag intresserad :o och satt o lyssnade jättemkt. sen hade vi nv och jag satt o pluggade till spanskaprovet (kan inte ett piss typ!) men sen hade vi lunch & sen idrott. först gick vi konsumrundan & sen körde vi flaggan. fan vad jag frös! felicia hade också precis skvätt vatten på mina ben från en vattenpöl så jag frös ,- iiih mycket ! & sista lektionen hade vi matte då vi först pluggade o sen körde jag,viktor,therese, felicia, simon&evelyn bubblan. thihi, felicia förlora så vi ska ge henne ett staff på måndag ;)

ikväll ska jag bara mysa . se på talang & kanske äta nåt gott om vi har & om jag orkar.. för kristin tvingade mig äta jättemycket även fast jag var mätt. för alla säger att jag äter jättelite & tvingar i mig allt möjligt :o ..
imorgon ska jag träffa viktor & han sover över här till söndag morgon. för då på söndag ska jag träffa jennifer som just nu har lite feber & ont i halsen stackarn <3

men idag fick jag mina jeans från nelly.com & dom passade perfekt. nu bråkar jag bara med blixtlåset som inte vill ända upp , haha. (jag kan tyvärr inte lägga in bild på dom, för det funkar inte & jag fattar inte varför .. men nångång kommer dom nog med här på bloggen)
nu ska jag kolla lite på bilddagboken & på sebastian krantz hemsida. pusshej <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0