går ut snart.

skriver lite snabbt såhär efter maten för snart ska jag ut o träffa jennifer.
jag känner mig väldigt härmig, men tänker idag, och om jag får för jennifer, skriva kanske nån gång i veckan om min outfit. förlåt jennifer (http://jjennufers.blogg.se/) om jag härmar dig söt.
men ja, idag hade jag först problem med vilka jeans ajg skulle ha på mig .. antingen mina svarta från bikbok, eller blåa som e avklippta på benet därbak. men det blev dom blåa med min systers grå/rosa randiga linne och den gula nya tjockiströjan från cubus. till fötterna tänkte jag först rosa blommiga ballerinaskor, men ångrade mig i sista sekund till mina svarta adidas gympadojjor. sen la jag ner vårjackan i väskan och gick o träffade jennifer och evelyn och vi gick "korta" vägen till skolan haha.
skoldagen såg ut som vanlig. bilden så fattade jag&jennifer inte så mkt, somvanligt alltså. men det gick bra tillslut & jag var snabbast, haha :D stolt där. sen på NVlektionen så är jag&felicia klar med vår bro så vi skulle läsa i nån jävla bok typ 100sidor (?) :s och kanske va med i en tävling o vinna pris o träffa kungen . jo ..
men resten av dagen var somvanligt. ganska chilldag faktiskt. jag hade bara puder och foundation på mig idag, eftersom de svider i mitt stackars öga .

men nu ska jag ut med jennifer. det kanske blev ett ganska långt inlägg iallafall ?
jag tänkte säga nu bara att jag&viktor har idag varit tillsammans i en månad . det funkar den här gången efter alla gånger han o jag prövat . är vääldigt glad för det,& det är nog jennifer som förstår de mest. eftersom hon vet hur mycket jag velat och tjatat .<3
sen tänkte jag be er gratta sosso , exclusiivt @playahead som fyller 13år idag :D massa grattis tonåringen ;)<3
men nu ska jag ut , haha . pusshej . skriver mer imorgon då bror, mikael & jerry fyller år :D


Kommentarer
jennifer

men sötis, dt bestämmer ju inte jag, haha :P

klaart du kan,

älskardig

2008-05-05 @ 19:49:32
URL: http://jjennufers.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0