handen centrum

fan, min dator hackade upp sig och mitt blogg inlägg som jag skrev nyss försvann .. så orkar inte skriva om allt. men idag var jag i handen c själv & köpte en bok och grattis-kort till mamma. boken hette "tillsammans är man mindre ensam" typ. men där i handen letade jag efter skolavslutningsklänning, men hittade inte. hittade därimot solglasögon&en tröja som jag blev kär i. fast nu på stadiums hemsida ser jag att tröjan kostade 500kr & det har jag inte råd med.. så någon annan tröja får det väll bli när jag åker till handen igen.
499;-149;-

mitt nästa köp kommer bli;
solglasögon
en vit NYkeps kanske
bikini
avslutningsklänning
sommarskor

ha en bra lördag ! puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0