innan läggdags

mina ögon är jättetrötta! även fast jag sov ju 3 & ½ timme förut .. men jag är inte speciellt trött, det är bara ögonen som vill sova hihi. fast jag måste ta ögondroppar snart också. har slarvat med det idag thihih. imorsse tog jag lite snabbt & i skolan tog jag bara lite i ena och en droppe i andra. sen har jag inte tagit mer - slarv!
nyss kollade jag på sanningens ögonblick. fast jag gillar bara när det är killar/män som sitter där i stolen & svarar på frågor. hihi, jag vet inte varför jag tycker om dom mer :o
men imorgon går jag nog till skolan. även fast jag inte orkar.. jag hade planerat min dag ; sova länge, äta nyttig frukost om jag orkar, kolla på massa beck filmer, gå långpromenad för att röra lite på mig&magen, & äta lite glass.
men det blir nog skola , fast ingen idrott. jag vet inte vad det är med mig igentligen? jag vill typ alltid gå till skolan..fast när jag väl är där så tycker jag det är jättetråkigt och vill bara hem. men vill nog bara till skolan för att vara med om sakerna som händer . & träffa alla kompisarna .

men idag efter musiken fick vår klass sluta tidigare, vi fick bara översätta en engelsk text och sen slutade vi. fast inte jag,hannah, evelyn&moa , för vi satt kvar och övade på vår skolavslutningslåt "sol, vind & vatten". jag kanske borde öva lite här hemma för att vi kommer bara öva ca två gånger till innan vi ska sjunga upp den.
idag fick kristin, min syster, också mail från nelly.com och dom skrev att dom hade skrivit fel på deras hemsida & min klänning finns inte :( jävla skit! jag hoppas nu att den kommer innan skolavslutningen (om jag ska ha på mig den då?). eller så frågar jag mammi om pengar och köper en vit klänning i stan nån dag med någon :)

nu lite helger;
fredag 23/5; handen c med kristin (om jag har pengar)
lördag 24/5; vila & träffa viktor <3
söndag 25/5; plugga på engelskaprovet & gratta mammi (morsdag)
fredag 30/5; handen c med jennifer
lördag 31/5; skulle igentligen till grönan, men de gick inte :/
söndag 1/6; träffa farfar & birgit

nej nu ska jag nog gå & sova igen. godnatt & sov så gott alla !<3

jag älskar att få gb;en på playahead . hihi, fast nästan alla var tråkiga, menmen (a)
KARII-N @


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0