inte så smart.

nu blir det kort inlägg igen.
jag har ingen aning hur man gör sin egen design här på blogg.se.
jag fattar ingenting .
det står nu "eller redigera din egen design." & när jag klickar där så kommer det upp massa text.
jo, vad ska jag ändra på ? och hur vet jag att det blir som jag vill att det ska bli ?
jag har frågat några om dom kan fixa min blogg, men dom vägrar(?)
så jao , hur fan ska jag göra haha .





nu har jag fått lite hjälp .. eller inte så mycket.
på en tjejs blogg, vid namn julia så stog det att hon kan hjälpa till med design.
och jag frågade henne om hon kunde hjälpa mig. visst kunde hon det, men jag skulle betala 50kr vilket jag inte orkar.. så jag får försöka själv istället nu ...
yes, vi får se hur det blir senare.  men ska gå o vila lite nu .
pussar på er alla.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0