jag älskar dig

hade inget annat för mig än att skriva ett inlägg om min pojkvän , haha . han trodde också för en stund sen att jag skulle göra slut, jag vet inte varför. men tänker nu skriva om han så han ska få se att jag inte vill göra slut .
vi har varit tillsammans i 41 dagar tror jag att det är idag, alltså en & ½ månad.
han & jag har provat varit tillsammans 10000 gånger. haha ärligt, det är fan så många gånger typ . men han har alltid varit dum nog att dumpa mig & hitta en annan tjej. thihi, ni kanske tycker att jag inte är värd en player som han var. men nu är det så att det går super & vi älskar varandra. alla mina kompisar tror nu att det kommer funka mycket längre än alla dom andra gångerna. & det hoppas jag att det gör också :)
det är tack vare mikaela tror jag, som att jag blev tillsammans med viktor igen. för hon sa att jag skulle ge han en sista chans (som jag har gjort för många gånger). men somsagt så är jag glad att jag gav honom en chans till..
han har gått fram & tillbaka till mig hela tiden. det har varit från varit tsm med mig, tsm med en tjej som hette natta, sen mig, sen natta, sen mig, sen gillat lina, sen natta, sen mig, sen sandra, sen mig, sen sandra, sen mig, sen ellie & nu mig. + mångamånga fler. haha jag orkar inte säga alla tjejer som han gillat/ varit tillsammans med..
men yes, det jag ville komma fram till var lite fakta om honom & att jag älskar honom & gjort det i evigheter känns det som nu. alla mina kompisar vet att jag gillat han jättelänge, speciellt jennifer hihi. det kanske är 2år eller nåt, eller nej kanske ett eller ngt . - länge iallafall <3
men jag älskar dig viktor larsson & vill inte göra slut & hoppas du inte heller vill det <3!
None


Kommentarer
Anonym

Fy dig... man får inte vara på skoltaket! Jag ska skvallra till mamma

2008-05-16 @ 22:42:31
karin

men tyst med dig.. som att du inte har varit på skoltaket förr när du var mindre ...

2008-05-17 @ 12:26:44
URL: http://aanderssson.blogg.se/
Anonym

ee asså vad snackar du om vadå fram o tebax med natta han va ju fan bara tsm med henne två gånger:S

2008-05-17 @ 23:37:45
Anonym

och han var aldrig tsm med henne efter han gillade lina

2008-05-17 @ 23:39:05
karin

fan va du har koll då .. men jag skrev ju inte i ordning lillalilla sura människa

2008-05-18 @ 14:28:48
URL: http://aanderssson.blogg.se/
Anonym

jaa tänk dig för för helvete;) haha

2008-05-18 @ 16:18:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0