jag har tråk . fast är på jätteglatt humör

Dagens låt: sebastian krantz - ta tag i situationen
Dagens frisyr: utsläppt med luva ett tag
Dagens smink: foundation(som är slut nu!), puder, mascara
Dagens klädsel: blåa jeans, grönt/rosa linne, gul tjockiströja
Dagens händelse: satt ute med klassen & åt matsäck i regnet mitt i allt med fiskmåsar & alla skrek. haha
Dagens planer: ta mer salva på höften :(
Dagens vill ha: massa kläder:D
Dagens saknad: jennifer&alla tjejur
Dagens finaste: fiskmåsarna ! haha, det var bara jag som tyckte om dom & ville att dom skulle äta från min hand
Dagens måste: beställa kläder
Dagens dricka: ingenting
Dagens köp: inget
Dagens skönaste: haha tirran kanske när hon gick upp när vi skulle rakt fram så hon fick panik
Dagens sämsta: haha det tänker jag inte säga(A)
Dagens mat: 2 bullar&en macka 
Dagens sjuka: frisk...typ
Dagens kärlek: viiiktuur <333 
Dagens mående: ont i höften&ryggen. annars bra
Dagens snygging: viktur såklart (; <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0