jag kallar det sommar.

min promenad var jätteskön, bara att mina hörlurar till mp3n har nu gått sönder så jag fick gå & hålla i den. men ja skickade sms till mamma om att jag ville ha nya + bussremsa . för imorgon ska jag,jennifer&mikaela åka till farsta & shoppa lite. jag köper nog ett par sommarskor & solglasögon. eller sommarskor vet jag inte riktigt , ballerina eller typ tofflor ? hm, nu blir det svårt .. vita ska dom iallafall vara! ;) och solglasögon ska jag ha stora svarta . hihi.
men nyss målade jag om naglarna igen, i samma färg - röd. & för en stund sen kom mamma hem med nya hörlurar, hudfärgade strumpor & bussremsa till mig, hihi tack ;D
fast nu ska jag äta lite glass tror jag, & bestämma om jag ska ha mina nelly-jeans eller avklippta gamla jeans som jag gjorde till shorts imorgon.. hmm .. och så ska jag fråga mammi om hon kan köpa brun hårfärg till mig . thihihi (a)
pusshej leverpastej älskardig


Kommentarer
Cyréne

Svar: Ja men visst är det en kanon låt, man mår verkligen bra av att lyssna på den, är som att man får ut sina egna problem ur hans text

2008-05-27 @ 08:59:55
URL: http://cattisss.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0