läskigt

jag läser nu en tjejs blogg, (http://michellewistrom.blogg.se/) där hon hade skrivit om ätstörningar och jag bestämde mig för att läsa allting. & då märkte jag att nästan demesta stämde in på mig ... blandannat;
"Det är läskigt. Jag ser mej själv inte som smal, även fast jag är mycket smalare än vissa andra. Men folk förstår inte, de förstår inte hur jag tänker, hur jag ser mej själv, det förstår nog ingen förutom mej själv."
"Du börjar träna även fast din kropp inte orkar med."
"Din kropp slutar orka, den slutar fungera. Du orkar ingenting längre och hoppar över saker som du älskar, bara för att din ork har tagit slut. Saker som du förut alltid har orkat med slutar du att orka. Du börjar bli extremt grinig, gnällig och klagar på mycket. Du har blivit så negativ mot dej själv att det börjar vända sej utåt och du visar det längre inte bara för dej själv utan nu även mot andra."
"Du vet att det finns folk som är större än dej, som väger mycket mer än dej. Men du ser inte det, utan du tänker bara på dej själv. Jag är tjock"

jo, nu fick ni reda på några grejjer som jag tänker&tycker...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0