mensvärk

idag fick vi sluta tidigare - tjugo över ett, fast igenltigen skulle vi sluta kvart i 2 men vår spanska lärare mådde dåligt . men dirket när jag kom hem gick jag ut på promenad med mp3n. de va ganska varmt men ändå skönt :) men sen när jag kom hem och efter en stund (runt 3) fick jag värsta mensvärken. jag ville bara gråta&dö :( hade så jävla ont alltså.. så jag tog bort min foundation lite snabbt och gick o la mig. först låg jag i typ 40min i fosterställning , men orkade inte mer så jag tvingade mig själv att somna. och tillsist gjorde jag det. fast väcktes först från alleh som ville att jag skulle med till fredika bremer skolan kl sex, men jag skulle ringa om jag ville det & nej det vill jag inte nu + det är försent.. men sen ringde också viktor halv sju o sa åt mig att smsa när ja skulle logga in på msn. efter han ringde så blev jag pigg och gick nu till datorn.. jag har fortfarande lite ont i magen men tog nyss alvedon & nu måste jag ta ögondroppar , och sen kl 9 ikväll ska jag ta det igen .. hmm, undra om jag kommer kunna somna ikväll?

men imorgon kommer dagen se ut såhär ;
vakna först typ halv sju och känna om jag har ont i magen.
om inte; ta foundation och sätta på mig lite myskläder & packa gympapåsen (kanske!) & gå till skolan.
om; ligga kvar i sängen tills jag vaknar och då stiga upp o kolla på beck (a) och kanske gå promenad om jag orkar.
sen ska jag nog till handen c med kristin & köpa morsdag present till mamma.
sen blir det bara vilande & mys hemma.

nu får jag väll säga att emil är dagens sötaste eftersom han ville vara det någon dag i min blogg. thihi :)
men jag får nog säga att viktor är sötare om han skulle sluta tro osanna saker om mig ..(a)<3



Kommentarer
http://glitterandbling.blogg.se

hoppas du får en bra kväll! :)

2008-05-22 @ 20:50:36
URL: http://glitterandbling.blogg.se/
emil

klart man e dagens sötaste;)

2008-05-22 @ 22:19:51
Anonym

klart man e dagens sötaste;)

2008-05-22 @ 22:20:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0