picknick i regnet

idag åkte vi till gamlastan och fick lyssna på en tjej som pratade om olika tråkiga saker en stund. sen när hela vår klass skulle äta vår matsäck så skulle vi va ute o äta den. & yes, det regnade. så vi satt vid vattnet på en rad i regnet med vår matsäck & gav fickmåsarna mat.. "karins bästa dag" som viktor sa . haha jo verkligen, naat!
fast nu sitter ja o smsar med mammi min. jag frågade henne vad hon skulle göra i helgen & hon svarade "om det inte regnar så ska jag städa bussen. ska du med till gävle med pappa? puss" och jag svarade "okej, nej ja orkar inte följa med. men jag vill köpa kläder...puss" & hon sa "beställa kan vi göra". så nu sitter jag och kollar igenom massa klädhemsidor och hittar massa fint. blandannat bikinisar på nelly.com & en jättegullig klänning. och även underkläder på H&M som var väldigt billigt & gulligt. så jao, nu ska jag allt shoppa på nätet yes. haha jag hoppas bara att jag får köpa allt det jag vill ha & hoppas att inget är slut. men nu ska jag leta efter billiga jeans eftersom mamma tänkte slänga mina som min syster har klippt sönder för många år sen.

jag lägger in bilder i helgen på det som jag beställde om jag hinner. för viktor ska sova här också över helgen :) ska allt bli mysmys . <3
puss / karin
dagens kläder;
linne från H&M (som jag hade på dansuppvisningen)
gul tjockiströja från cubus
sönderklippta dieseljeans
hudfärgade strumpbyxor från H&M
vita ballerina/gympa skor från skopunkten (2007)
svart vindjacka från stadium


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0