promenad

jag träffade jennifer efter maten & jag ville så gärna springa , men eftersom jag precis ätit skulle jag bara få ont i magen och må illa om jag sprang. så vi bestämde oss för att gå promenad. först gick vi till macken där jag köpte tuggummi & sen gick vi upp till syskonstugan, förbi där och upp mot lida, sen gick vi in innan växthusen mot skogsekeby och sen ner till fotbollsplanen, sen upp igen och sen in i skogen till vår förra koja&ner igen, sen gick vi en bit till gungbrädan och satte oss på en bänk :) det var riktigt mys!
& nu har jag bestämt mig för att gå promenaderna igen. jag&kristin gick dom jämt förra sommarn när jag kom hem efter skolan. då gick vi upp för backen brevid gränderna och skogsekeby vägen typ, sen ut där vid växthusen och sen förbi rodret & hem. det tog ca 30minuter så jag ska börja gå där nu varje dag & lyssna på mp3n. då hinner jag tänka för mig själv & bara ta det lugnt :) + bli lite brun då solen skiner (a)

men för en stund sen var jag jättesugen på choklad, men jag ska fan inte äta det! ska försöka äta annat istället, nåt annat som är mycket nyttigare! så jag tog nyss lite annanas/apelsin juice. & det hjälpte . thihi. tuggummi hjälper också mot "hungrighet" så det blir det mycket av (a)
men nu ska jag nog ringa viktor om jag vågar (a) för jag måste alltid ringa hem till han om jag vill nåt. eftersom hans mobil är jämt död! det var han som ringde mig först förut när jag var ute & sa att han hade en jättebra idé . och det var att jag skulle logga in på msn thihi. men nu när jag e inne så e inte han det . hm, dumdum (a)<3
pusspuss/ karin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0