träning inställd idag.

jag kom nyss hem från dansträningen .. eller alltså, ja . först ropa pappa på mig och jag gick snabbt ifrån datorn till han & vi åkte iväg. när vi var i jordbro var det mörkt i vår träningslokal så jag gick fram till dörren och kollade om det satt någon lapp på om våra träningtider (eftersom vi tydligen inte skulle ha träning?). men jag&pappa gick upp till danslokalen där vi ska ha dansuppvisning och där var det två dansgrupper typ. i en av dom var det två tjejer som går i min grupp där , så dom undrade vad jag gjorde där och sa att vi har träning imorgon istället 17.40. så jao, vi åkte hem direkt. och jag är faktiskt ganska glad att det inte blev nån träning, för jag har ganska ont i höften och är jätteförkyld. stackars mig.

men imorgon somsagt så blir det först skoldag (om jag orkar!) och bara mysa hela dagen eftersom jag hoppas att vi inte kommer jobba någonting. & hoppas att vi får sluta tidigare (typ vid 1-2 eller något thihi(a) )
hahah nu kommer jag ihåg förra språkdagen . då hade jag franska med felicia, och viktor hade blivit kär i mig. thihi, och jag visste inte vad jag ville göra typ? så han och jag satt o smsade hela tiden. jag satt inne i idrottshallen och han i omklädningsrummet med emil och jonny. haha, tider det ;)
men sen vid fyra imorgon ska jag följa med jennifer och hennes lillasyster till lillgården för hennes lillasyster skulle rida och sen ska jag & jennifer ta en långpromenad hem (eller springa om vi orkar). ska bli nice det ;)
sen då vid typ 17.05 ska jag&pappi åka till jordbro. han ska lämna mig där och jag kommer komma dit tidigt? för han ska sen till sjukgymnasten vid 17.30.. eller så åker jag med bussen senare ? :)
så imorgon kommer jag ha fullt upp typ. jag kommer hem vid halv 7 och då äter jag min middag (om jag är hungrig) och sen kanske jag skriver lite här i bloggen om jag har lust.
men nu ska jag prata lite mer med viktor älsklingen på msn & sen gå o ta en tablett .
puss, ha en bra kväll ! :D  ...förästen, nu håller jag på o fixar om min blogg som ni kanske ser ? fint ?-kommentera ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0