underbart humör

idag har jag varit glad hela dan . allt har bara varit somvanligt, men har varit så "lycklig" typ . haha.
men imorsse vaknade jag, kvart i 7, och då frågade jag mamma vad jag skulle ha på mig idag, för alla mina kläder låg på sängen och jag visste verklgien inte om jag skulle ha shorts, strumpbyxor, leggins, gult linne, blått linne eller något annat. fick verkligen panik , men mamma sa att jag skulle ta hudfärgade strumpbyxor, mina gråa shorts från NY, och mitt gula linne från cubus. så yes, det fick det bli + min systers blåa adidas kofta.
men efter skolan åt jag sallad (måste skriva det för annars tror väll alla att jag inte ätit nåt idag, för alla klagade på att jag åt bara en liten bit kyckling till lunch & ingen frukost). men efter jag ätit min sallad så satte jag på mig mina nya solglasögon & gick min promenad. hihi fast jag sprang en bit också för jag hade verkligen lust o göra det även fast jag hade lite ont i magen.
men nyss satt jag ute i solen med en ny frida tidning som kom i posten igår :) riktigt trevligt! och nu sitter jag o dricker en nyttig smoothie . thihi, nyttig av mig här yes. ikväll blir det nog promenad igen om jag har lust:)

imorgon är det bara 6 skoldagar kvar (om man räknar med imorgon-dagen) & fan vad skönt! sen äre sommarlov & gu va jag längtar. det ska iallafall bli MYCKET bätte än 07 !


bild på mitt nya linne . somsagt , från cubus.


Kommentarer
stella

svar:Ja, visste väl att det fanns många där ute som också behöver ny bikini varje år. Vi är ju tjejer ;)



Gud vilket fint linne, sypersnyggt med tublinnen tycker jag :) Är själv på jakt efter ett, fanns det där i fler färger? Kram

2008-06-01 @ 20:25:44
URL: http://vapendragare.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0