V

först hade vi den långa nv lektionen o jag satt bara o pratade med felicia,viktor&simon. för alla vi var klara med våra broar som vi bygger. eller ja, typ klara. efter de hade vi spanska & vi fick en lång lista med ord och meningar som vi ska kunna till provet v.21. jo, jag kanske borde plugga? men sen hade vi lunch & sen idrott. som jag sa igår så hade vi friidrott och vi fick göra ; höjdhopp, kasta spjut, längdhopp, kasta kula, 80meter. jag,jennifer&hannah gjorde allt förutom spjut och höjdhopp. och idrotten var inte så tråkig eftersom ingen av våra idrottslärare klagade eller sa att vi blev tvungna o göra allt :) sen när lektionen var slut så hade vi so&sv i två timmar typ(?) då fick vi bl a fixa en diktbok som vi ska ställa ut sen på vårt öppet hus i skolan den 4juni. (kanske bjuder på dom dikterna som kommer stå i min bok senare)
men sen slutade vi och då ringde kristin o frågade om hon&jag skulle hinna träffas innan hon skulle med bussen o se bajen-djurgåren matchen. och det gjorde vi så jag gick ut o mötte henne. fan va brun hon var! haha, hon hade solat solarium där man blir brun på 10min och sen hade hon tagit brun utan sol. jag var avundsjuk kan jag säga. eftersom alla mobbade mig idag för dom såg hur blek jag i verkligheten är eftersom mina strumpbyxor hade gått sönder. haha dom sa att jag var som ett vitt papper :o så blek är jag väll inte...eller?

men ikväll ska jag på dansträning, äntligen. fast jag är jääätteförkyld och fick ondare i halsen idag på idrotten :/ men jag måste till träningen för att träna på dansen. men sen nästa onsdag så är jag äntligen ledig. då ska jag bara börja ut o springa lite :) ...om jag orkar thihi.
här har vi en liten snabb bild som jag tog på min hand. haha fintfint då. jävla simon som skulle göra ett "V<3" på mig. och tröck jättehårt så jag typ började blöda, eller jag tappade iallafall skinn. aj vad det gjorde ont! och sen när jag bad han att fylla i hjärtat istället (för det gjorde så ont på V;et) så han bah "nej bara lite till" så tröck han ännu hårade.. haha, jo snäll av sig. NAT (a)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0