VALBORG 2008

yes, igår var de först en vanlig skoldag. sen slutade vi runt två för vår lärare var sjuk.
och då åkte jag&jennifer till handen c för jag ville ha en gul tröja på cubus. jag köppte den för 99:- fast igentligen kostade den 199:- fast rea till 149:- och nu rea till 99:- (a) fett glad där. sen köppte ja ett vitt långt linne på ginatricot som jag&kristin ska dela på, och sedan puder&spegel i ett ,& en puderborste. riktigt trevliga grejjer blev det köppt.
sen vid sex så gick jag hem till jennifer för hon&jag skulle fixa oss tillsammans till majbrasan.
hon var klädd i; svarta strumpbyxor, blått linne, vit tjockiströja
&jag var klädd i: svarta strumpbyxor, vitt linne, gul tjockiströja.
yes, vi var ganska lika . och båda vi gick med luvor på huvet hela kvällen typ eftersom det regna ! :/
dom jag var med hela kvällen var: jennifer, evelyn, mikaela, hannah, clara, sebbe och ante&viktor då&då.
men när klockan var runt tio så gick jag, viktor, sebbe, clara, evelyn & mikela hem till viktor för han skulle fråga om han fick sova hos evelyn. och det fick han, så vi gick till gränderna. och när vi var där så satt vi o prata en stund, jag,sebbe,viktor,jennifer,mikaela&evelyn. och sedan gick sebbe,jag,evelyn&viktor hem till evelyn o kollade på "kill bill" filmen. och sen gick sebbe hem. så då sov jag&viktor över.
och natten såg ut såhär; vi kollade på "andra sidan häcken" & halva "gustaf" filmerna. och spelade spel till dom filmerna . haha, sen ringde mickan vid 12 o hade tråkigt, och sa att hon skulle ringa kl 3 igen. och det gjorde hon också. så vi pratade lite med henne :)

men idag-dagen så kom simpa först hem till evelyn när vi var där o jag plattade blandannat håret litegrann.. sen kl 1 typ så mötte vi mickan och sebbe och gick runt lite. först köppte vi glass på konsum o sen gick vi upp på taket o chilla lite i varma solen (a) sen skulle vi hoppa ner&jag var så smidig som vanligt - NAT. ni skulle bara se hur osmidig jag var, mina strumpbyxor gick tillomed sönder . thihi.
men har inge mer o skriva om igår&idag-dagen. imorgon ska jag nog bara va hemma o vila tror jag.. om ingen vill va med mig ? (A)
men nu ska jag stå o göra så att maten blir klar.. har somsagt inte ätit sen makaroner igår kl 5, förutom lite sockervadd & en glass. pusshej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0