värme!

fan. jag ångrar saker som jag säger varje dag nu :( allt blir bara dåligt när jag säger en sak. jag tänker mig inte för. fan, förlåt. jag skulle inte kunna va tsm med han . svär! jag älskar dig :(



idag gick jag till skolan fast jag hade lite ont i magen och nu är den bara svullen.. ska kanske ta lite alvedon snart om jag orkar..
men värmen har nu kommit tillbaka igen! idag är det jättevarmt och jag gick nyss promenad. hihi, jag älskar solen (a)
men jag har inge mer o skriva om dagen, ingenting speciellt har hänt.
ikväll ska jag bara ta det lugnt. har massa saker som jag måste tänka på & sen ska jag kolla på talang 08. jag hoppas någon köper bananer så jag kan äta det ikväll..

dagens gjort : varit i skolan & gått promenad
dagens mående : sådär
dagens mat : 2 mackor till lunch
dagens dricka : vatten
dagens vill ha : skolavslutning
dagens vill göra : sola
dagens måste : leta efter bikini på internet, & avslutningsklänning
dagens personer : klassen
dagens längtan : grönalund
dagens saknad : mascaran (har inte haft mascara på typ en vecka :o)
dagens klädsel : svarta strumpbyxor, svart t-shirt, grå tröja med luva
dagens sötaste : viktor §§
dagens jobbigaste : att jag ångrar saker jag säger..
dagens roligaste : vet inte ..
dagens smink : foundation, puder
dagens frisyr : knut
dagens kärlek : viktor somalltid <3333
dagens planer : bränna en skiva



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0