jätteglatt humör .

när jag var ute med jennifer så kom småkillarna igen och ville leka med oss o sa massa fula ord. och sen sa en liten killes bror som var typ 7år till han att han skulle typ springa fram o ta mig på tutten, och det gjorde han också (5åring!). haha alltså gud . men sen kom deras pappa och vi sa åt han om han kunde säga till sina söner att sluta leka med oss för vi ville inte . så sen blev vi av med dom :)
jag&jennifer pratade mest om sommarlovet 08. vi ska allt köpa guldkortet på grönan! haha båda vi har typ 200kr nu, + vår månadspeng ca 400kr = 600kr. sen ska vi jobba lite hemma och tjäna ihop lite pengar o sen har vi råd med guldkortet som kostar 1200kr ;D haha. så smarta där jao.

just nu längtar jag verkligen jättemycket till sommarlovet. jag ska göra allt jag vill&kan (;
blandannat ;
tälta massoooor med alla tjejur & pöjkar
åka till grönan så mycke jag kan
flytta från dehär stället som jag bott i hela livet :o
mysa me viktur.
 eller bara om han inte dissar mig vilket jag hoppas han inte gör<3
träffa alla kompisar (&jennifer ska bo här i några dagar?)
bli negerbrun .
haha de kommer aldrig gå då men (;
baaaaada . eller ja , jag brukar inte göra de så mkt då .
åka till huvudskär & sova över en eller två nätter med mammi&sis. - mys
träna . fast det kommer jag typ glömma bort ? (a)
nu tänker jag sukta alla er med några sommarbilder från min sommar07 ;D
nåttarö med jenniiiifurkärlekstunneln med älskling §



Kommentarer
Carro

Vill att de ska bli sommar snart :o :D

2008-05-06 @ 19:30:39
URL: http://carrycrush.bilddagboken.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0