4 April. Härligt Gånger Tusen

Godmorgon. Härligt! Jag vaknade halv 8 ovanligt nog och var pigg, och ännu piggare när solen lös lite här o var igenom gardinerna. Och somnade om och vaknade 9, då någon, trodde jag, hade varit inne i rummet och stängt av radion, och när jag gick upp funkade varken lampan i badummet eller tven. Och så kommer pappa precis hem och Kristin vaknade, och inget el funkade, men det visade sig att vi inte hade någon el alls i hela Tungelsta i ca en timme, eftersom pappa&grannen hade åkt iväg och frågat. Så allting var stängt också, eftersom dörrarna går upp via el.
Men iallafall jag la mig i sängen och läste FRIDA tidningen för tredje gången då Kristin kommer in och vi börjar klaga, och så börjar radion gå igång igen och jag kunde se på tv och hon göra sitt kaffe ;D hehe.

Igårkväll var jag hemma iallafall, eller var ute och köpte chips och godis med Evelyn runt halv 8, och så mötte vi Danne. Sen fick jag sällskap hem av syster. Och svullade plus kollade på Talang 09 där jag bara gillade en person, och det var nog killen som sjöng jättefint och som påminde om killen jag träffade i, Torsdags?

Idag ska jag .. Eh, ja jag vet inte riktigt vad. Hoppas att någon ringer mig och vill ut i solen, annars går jag väl på promenad trots min träningsvärk i låren och rumpan. Och ut ikväll med Evelyn antar jag.

- Jag vill se filmen som gick på trean igår som jag inte orkade se på ! Suck.
Nu pratar jag med en kompis som hade en misslyckad kväll igår. Ni är så jävla osmarta att det inte är klokt, haha, puss.

Vad ska ni göra idag? P o K


Kommentarer
Louise - Vinn ett snyggt peacarmband hos mig!

Just nu pågår en tävling i min blogg där du kan vinna ett snyggt armband! :)





Ha en bra dag!

2009-04-04 @ 11:06:10
URL: http://louiseberglund.blogg.se/
frida

solen är underbar! <3

2009-04-04 @ 14:04:50
URL: http://fws.blogg.se/
Liz

kom och läs min blogg! jag skriver om dans, framtidsplaner och musik, och mellan det kritiserar jag folk ;) kom gärna med förslag hur jag ska göra bloggen bättre :P

Puss o kram

Liz

2009-04-04 @ 17:38:10
URL: http://enlitenjavlatonarsblogg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0