17 Juli. Lunginflamation.

Röntgen bilderna visade två fläckar. Lite mer på vänster, och lite på höger. Två fläckar för mycket. Tabletterna ska nu göra så jag blir bättre efter fem dagar, alltså nu på söndag. Och inom tio dagar är jag frisk. Helt frisk. Får vi hoppas.. Annars går vi tillbaka till doktorn och letar i tbc utredning som doktorn sa. Och den fjortonde augusti ska jag röntga lungorna igen. Och hoppas på att fläckarna inte är där.

Detta har alltså gjort att jag inte får umgås så mycket med kompisar under dom närmaste dagarna (jag har redan varit utan kompisar i två veckor!! Jag tänker smitta ner allihoppa.) Och även så bestämmer mamma sig för att vi ska kolla på moppen nästa fredag istället. Eftersom idag skulle han jobba men vi kunde komma ändå innan eller efter. Men inte längre eftersom jag har dendär jävla lunginflamationen. Och darför kommer särkert någon annan hinna före mig och köpa mopeden som vi redan kollat på. Och jag kommer få leta vidare.. Jag och mamma.

  Jag får inte hosta på någon. Jag får inte vara nära någon överhuvudtaget. Och detta gör även att jag är hungrig och törstig hela tiden, och väl jag börjat dricka eller äta vill jag inte ha mer. Darför ska jag ta en bit av chokladkakan systers pojkvän bakade igår. Men bara om vi har grädde kvar... he-he

Glöm inte att rösta ! Nummer 11.



Kommentarer
LIENE

Vad tråkigt att höra:/

krya på dig!

2009-07-17 @ 14:46:00
URL: http://lienes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0