20 Juli. Ny vecka.

Godmorgon. Blev väckt av att min kära katt stod öga mot öga med mig på sängen och så fick jag ett stort Mjauo. Cirka två minuter efter det knackar min syster på superhårt och springer in och frågar efter mitt busskort. Okej, inte skön morgon. Men fil och flingor har det blivit och nu funderar jag på en latte.

Well, idag ska jag och K gå till konsum för att köpa hårfärg till henne , och kanske mig? vad tycker ni? ...Med mina pengar. Fast, eftersom solen är framme måste jag gå med byxor och långarmat. Great.

Igårkväll var det iallafall härligt. Då mötte jag M och senare mötte vi några andra.
Men u ska jag till tv;en! Ha en bra dag & så svarar jag på kommentarerna senare (:


Kommentarer
LIENE

Att förnya hår är väl aldrig fel, men om du vill ha nåt annat mer än färga håret med dina pengar så kanske bäst låta bli.

2009-07-20 @ 15:07:30
URL: http://lienes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0