29 Juli. Orkar Inte Blogga.

Igår träffade jag E som var med J&D , och vi tog en frukost på vaskos som jag och E delade på. Vi mötte några andra och var i vh hela dagen/kvällen. Tillbaka kom jag runt 23 och då ville M träffas för hon precis kommit hem från grönan. Hemskjuts fick jag sedan av J runt 00.30 och idag fyller Moa år. , Så det blir fest ikväll och under min dag ska jag försöka lära mig åka moped eftersom igår kom den snygga Stora hjälmen. Så Hejdå om det skulle vara så att jag gör illa både mig och moppen.


Kommentarer
LIENE

sv tyckte också mest om den första:)



Kul med födelsedagsfest och du behöver inte blogga om du inte orkar, fast saknar dina många inlägg, men jag klarar mig:)



2009-07-29 @ 12:33:26
URL: http://lienes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0