9 Juli. Varför Just Jag?

Kolla inlägget under. Trodde det bara var för stunden, att jag var trött och hade växtvärk.
... Men så var det inte.
Jag är sjuk igen!

Skulle sova runt 22.30.
Frös för mycket så gick upp & kolla på NCIS.
Satt och skaka hela pogrammet med täcket, byxor, strumpor, linne & tjockiströja.
Och orkade inte göra någonting.
Tog två alvedon och la mig i sängen runt 00. Och smsade mamma som var i rummet brevid.
Sedan grät jag mig till sömns i två timmar.
Runt 02.30 kom mamma in och istället för att frysa då var jag sjukt varm.
Jag somnade sedan och vaknade först 04, somnade om, vaknade 06, somnade om,
Och vaknade 09 igen av att må så dåligt igen och orkade varken inte att flytta på mina armar eller ben. Smsade mor och fick två tabletter för att jag skulle somna. Grät mig till sömns då också.
Vaknade runt 14 av att jag var sjukt yr. Jag orkade iallafall gå upp och har precis kollat på Beck och ätit två små mackor som tog 20minuter för att få i mig.
Och nu borde jag sova igen så trötta som mina ögon är och huvudet som dunkar.


Kommentarer
joss

söt blogg. hur är det med dig? :)

kram!

2009-07-09 @ 18:31:26
URL: http://tjussefin.blogg.se/
LIENE

Se till att vila ut dig nu söt:)

2009-07-10 @ 10:54:15
URL: http://lienes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0