Doktorbesök.

Vi skulle tydligen till doktorn idag. Så jag och mamma tog bilen dit och kollade sänkan eller vad det nu hette (blodprov grejs). Förra gången 160, och idag 12. Great! Frisk snart alltså. Eller ja, på fredag som det var sagt att jag skulle bli frisk är jag. Och då blir det shopping med underbara J. Lovley. Problemet är att jag kommer få panik för de få pengarna jag har. Och allt som jag måste ha. Men jag har nog en plan ;-) Och annars får J hjälpa mig om jag står och börjar gråta i centrum ;-) Annars kanske mor kan vara underbar och så köper vi nåt sött imorgon i farsta eftersom hon ska klippa sig och jag kolla på en moped.
Nu ska jag ta mig en fryst chokladboll från frysen och sätta mig och platta håret. Onödigt och mer slitet kommer håret bli, men något bättre har jag inte för mig. Puss.


Kommentarer
N O E S C A P E

sv: Vad roligt at du ville vara med! :D

Lycka till då ;)

Och tack så mycket! :D



Svara gärna på frågan i mitt sneaste inlägg!

2009-07-22 @ 18:59:19
URL: http://noescape.blogg.se/
NELLIE - newa.blogg.se

sv: ah ok, usch lunginflammation är jobbigt :/

2009-07-22 @ 19:33:22
URL: http://newa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0