Om allting går som planerat...

...
- Så åker jag till Örebro imorgon över dagen tillsammans med mor och mina två syrror.
- Och sedan på Torsdag chillar jag galet, om det inte blir doktorbesök.
- På Fredag kollar jag på en moped kanske, och köper den Hoppas jag, utan att prova :$
- Och sedan shoppar jag med J och kanske M.
- Och på Lördag träffar jag A och E.
- Sedan på Söndag chillar jag galet igen.

Det gäller bara att jag inte måste till doktorn på Torsdag och får varken göra vilket det ena eller det andra. Men vi är posetiva! ;-)

Nu ska jag sätta på mig en stor tröja för att göra det extra mysigt tillsammans med mysregnet.
&Vi hade iallafall tur med vädret när jag och K åkte till vh för en stund sen för att köpa hårfärg igen.
Puss.


Kommentarer
Anonym

kul:)

sv: tack för din kommentar, nu har jag lagt upp svaren så kolla gärna :) kraam

2009-07-21 @ 15:13:29
Aziza

va ska du göra i örebro människa? :O

hur länge ska du va där?

2009-07-21 @ 15:52:24
URL: http://mangoapelsin.blogg.se/
Mimmi

sv: Tack så mycket! :D:D<3

2009-07-22 @ 10:38:47
URL: http://mimmisofie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0