Sanningen Bakom.

JAG ÄR:

Blyg:
Jo, det är jag.
Smart: Hi hi hi. Nej
Långsam: Nej, i hjärnan kanske.
Tålmodig: Beror på.
Stressad: Nu? ja. Fast ändå sitter jag här och chillar.
Öppen: Nej
Ärlig: Ja
Positiv: Oftast inte
Rolig: Svara du
Ansvarsfull: Oftast
Söt: Svara du

JAG HAR

Svikit en kompis:
Jo ..
Förlorat en bästa vän: Ja .
Sagt att jag älskar en kompis: Ja
Sovit med en killkompis:  Yesbox
Sovit med en tjejkompis: Yexbox
Pussat en av samma kön: Ja
Slagit en kompis: Svagt ja. Jag slåss inte.
En kompis som vet allt: Öh
Berättat hemligheter: Jaa
Blivit sårad : Antal gånger
Haft stadigt förhållande: Nje , eller jag vet inte riktigt. Halvt?
Krossat någons hjärta: Tror det.
Gett någon ditt hjärta: Inte än
Sagt att jag älskar någon och menat det: Ja
Sagt att jag älskar någon, och ljugit: Ja.
Varit otrogen: Nej
Opererat mig: Nej
Cyklat omkull: Antal gånger
Sjungit i duschen: Har hänt
Hoppat bungyjump: Nej
Fobi för något: Oha
Sett någon dö: Nej
Varit på begravning: Ja ..
Sagt att jag hatar någon: Japp

 

FAVORIT:

Låt just nu:
 Liar
Pryl: Moppen
Film: Öh, vet inte
Bok: Läser inte
Lärare i skolan: Sommarlov
Plats: Ute
Frukt: Kiwi, eller faktiskt allt.
Dricka: Drack mjölk inatt och innan det ingenting på ett tag.
Ha på mig: Skinnjackan
Snacks: godis

LIVET:

Svart eller vitt:
Båda
Skriva eller tala: Skriva
Öl eller cider: Cider
Nagelbitare: Nej
Mobil eller ipod: Mobil
Snygg eller charmig: Charmig
Lösgodis eller choklad: Båda, choklad kanske.
Frukt eller grönsaker: Frukt
Film eller serie: Film
Festa eller softa: Beror på humör
Sommar eller vinter: Sommar
Fredag eller lördag: Lördag
Ljus eller lampa: Ljus
Kärlek eller vänskap? Vänskap&kärlek



Kommentarer
LIENE

Kul lista!

2009-07-30 @ 17:29:06
URL: http://lienes.blogg.se/
J a c q u e l i n e e

rolig lista. Ska nog också göra den :)

2009-08-01 @ 19:16:09
URL: http://jacquelinee.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0