5 Juni. Fredag = Pluggdag

Hejsan sötisar. Idag har det varit en riktig seg och skön dag. Ensam hela dagen, fast snart kommer både syster och mamma hem. Det jag har gjort under dagen är iallafall fixat headern, fast funderar på att byta tillbaka till den förra (?). Och så har jag pluggat en hel del moppe saker från böckerna mamma lånade till mig. Borde nog läsa igenom hela boken jag nyss läste ett par gånger till för att det ska fastna ;-) Men skulle vara lättare om jag redan hade en moppe. Iallafall är jag sugen på att köpa mop5pe nu igen, åh vad jag längtar! Hihi. Jaja, haft hög musik hela dagen+sjungit och mått illa lite då & då (kanske för jag frysit hela dagen och inte fått i mig så mycket). Även smsat en hel del och gett katterna mat hur många gånger som helst. Men iallafall längtar jag till middagen och efter det ska jag ut och få iallafall lite frisk luft + få se lite moppar (haha gud vad jag är desperat). Haha nej nu ska jag plugga vidare och få i mig något om det går. Puss


Kommentarer
Michelle [My life, my story, my words]

svar; Ja det hoppas jag med :D ska bli jätte kul!



Tack, du med :D kram

2009-06-05 @ 17:24:01
URL: http://miiichellejohansson.blogg.se/
Matilda Dahl

Hejsan! Titta gärna in på min blogg och svara på dagens fråga =)



/Matilda!



Ps. Fin header du har :)

2009-06-05 @ 17:48:07
URL: http://maatildadahl.blogg.se/
LIENE

sv: okej förstår dig:) så det blev inget möte?

din nya header är underbart fin!

2009-06-05 @ 22:31:14
URL: http://lienes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0