8 Juni. Hinderbara Är Tråkigt.

Morgonen började med sovmorgon, och var i skolan halv 9, fast vi gick till tåget halv 10, så varför kunde dom inte sagt det tidigare så vi kunde få sova längre inför den jobbiga dagen? Jaja, Vi åkte till stan någonstans, och körde hinderbana, käka tre kex och sedan vissla, och så även bilda ett A med stängda ögon medmera. Härligt, eller inte. Sjukt tråkigt var det, haha. Men sen hoppa jag iallafall av vid handen en stund med Marcus och Anton, och efter det var det möte. Haha, jag somnade nästan, men gick över när vi skulle blåsa upp balonger och sedan trampa sönder dom (min ville inte gå sönder:( ) haha vad konstigt det låter.. Men iallafall fick jag sällskap en stund innan hemmet av Sonia och Ida, och sedan ringde jag Emil som var framför mig med moppen + Sale&Sebbe. & Precis när jag skulle promenera hem från bussen åker pappa förbi så jag fick vinka in honom :)

Jag är glad glad glad glad glaaaaaad! Min mamma har pratat med en kompis, vars barn har en blå moppe, så de ska prata med hennes man på onsdag, och så kanske jag kan få köpa den !!!! :D Åh vad glad jag är :D Men.. nu får jag inte hoppas för mycket, för tänk om det inte går att jag köper den, då vet vi någon som sitter och gråter. Men iallafall, alla håller tummarnaaaa :D
Nu blir det äcklig fiskgratäng till middag och sedan trallar jag ut. & imorgon är det avslutning :D Någon annan som också har skolavslutning imorgon? Dock vet jag inte vilken tid vi ska träffas i skolan, Några säger halv 1, och några 10.. Haha, men bäst man kommer 10 dåra :)


Kommentarer
LIENE

sv: ja kan nästa tänka mig det, jordgubbar är det som de flesta brukar söka till, men det är ju ganska jobbig jobb om man säger så, fast engar får man:)

tråkigt när man behöver dela dator, minns när det var så för mig.

2009-06-09 @ 09:54:01
URL: http://lienes.blogg.se/
LIENE

sv: ja kan nästa tänka mig det, jordgubbar är det som de flesta brukar söka till, men det är ju ganska jobbig jobb om man säger så, fast engar får man:)

tråkigt när man behöver dela dator, minns när det var så för mig.

2009-06-09 @ 09:54:03
URL: http://lienes.blogg.se/
Beatrice [foto, vardag & kläder]

hihih okej :D

älskar din förra och den du har nu :)



okej hoppas det blir sol! :D

2009-06-09 @ 16:01:12
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Linnéa Haver [fotoblogg]

Hallå hej. Tänkte bara berätta. Att jag la ju upp min blogg för inte så länge sen hos bloglovin. Vere superkul om alla mina läsare la till mig där! Men jag ska inte vara för självisk. Säg till om ni börjat prenumerera på min blogg. Så länkar ni till er egen så börjar jag prenumerara på eran! Liksom, ge och ta. Menmen.. nu ska jag laga mat! Puss och kram.

2009-06-09 @ 17:37:34
URL: http://linneahaver.blogg.se/
Anonym

vilka då :)? på skolavslutningen xD? isåfall har vi ej sjungit dom än, men min mamma ska filma hahah, så dom lägger vi ut på youtube :)

2009-06-09 @ 22:57:28
Anonym

de va från mig xD

2009-06-09 @ 22:57:48
URL: http://martinboi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0