Gör Mig Inte Sur Med Flit.

Åh. Förlåt kära vänner för jag varit så arg. Jag stod och städade rummet, precis fått lakanet runt täcket efter mycket trångel, och smsat med Viktor. Han och tre eller fyra till ville komma till mig och hjälpa, fast jag ville inte och orkade inte. Det var inte direkt bättre att jag missade mitt möte idag som jag glömt bort. Men dem plingade på, fast inte först, utan först var det Jerry och Evelyn. Och efter dom kom V & dem. Plingade på hela tiden och jag blev arg, orkade inte gå ut eftersom jag städade. De skulle vart glada att dem fick ett glas vatten..! Men iallafall blev jag otroligt sur att jag sket i dom och ville inte gå ut som jag egentligen velat. Fortsatte att städa rummet medans de satt utanför. Damsög och gjorde det fint, och tog tillomed tog hand om disken. Men sedan plingade dom på igen, och då var det ännufler. Men jag tog hand om disken och smsade med V. Sen stack dom som tur var och jag kunde piffa till det sista, tills V smsade mig igen och sa att han störande bror hade gått. Så jag gick ut och var med dem i en stund, fast alla gick eftersom skitvädret fick dom att gå. Jaja, jag är ledsen för att jag varit så sur, men varför hämta fler människor när jag inte ens ville att fyra människor skulle komma hem till mig?!

En posetiv sak under dagen har varit att jag fick ett samtal från en tjej. "Hej jag ringer från Fokus i västerhaninge och du hade anmält dig till ett års gratis träning här". Jag blev jättechockad men kom på att Evelyn hade anmält mig på skoj. Hon berättade att jag var en av dom som hade blivit utlottade och var välkommen på att träffa henne för att prata om gymmet osv. Vi bestämde en tid och nu får vi väl hoppas att jag vinner, om jag inte redan gjort det? Hörde knappt någonting av det hon sa i början eftersom hon pratade så snabbt.

Hoppas ni haft en fin Måndag iallafall. Jag har inte heller fått i mig någon mat pågrund av allt. Suck.


Kommentarer
LIENE

Kul det med träningsgrejen:D

men tråkigt med det första...

2009-06-15 @ 17:45:29
URL: http://lienes.blogg.se/
J

Japp, har umgåts med folk och så!:)

Själv då?

2009-06-15 @ 18:18:27
URL: http://justbyjulia.blogg.se/
julia

Fin blogg!

Vill du tävla om att bli veckans blogg? Då tycker jag att du ska anmäla dig på den här länken http://jjjuliias.blogg.se/2009/june/blont.html kram! ♥

2009-06-15 @ 19:37:50
URL: http://jjjuliias.blogg.se/
julia

sv; okej :) tacktack!

2009-06-15 @ 22:59:10
URL: http://jjjuliias.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0