Inte Tid För Bloggen.

  Gör så gott jag kan, men alltid får jag inte till mina långa inlägg eftersom jag inte har ork att skriva när det är 30grader utomhus och många som kommer förbi o tar ut mig.
Men kameran ska jag försöka ta med mig lite hit och dit, fast inte om vi är bland sand. Eftersom min förra kom det sand i & den gick sönder.
 
Och även kommer ni få lite videoklipp som inte kommit på länge (:
Nu har jag lust att gå ut i solen igen och få lite mer bikinimärken. 
  Kläder från vad jag köpte igår ska också komma upp som jag lovat.


Kommentarer
Beatrice [foto, mode & vardag]

hej :)

vad gör du en sådan sommar dag ? :D

2009-06-26 @ 15:26:59
URL: http://beattriicee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0