Patetisk.

För inte så länge sedan var vi vänner, och längre bort än det var vi bästa vänner. Nu är allt borta och det är jag glad för. Eftersom du är så jävla patetisk och kan inte släppa gamla saker som vi borde ha släppt. Lev ditt liv så lever vi vårt.

Vädret är lika dåligt idag, men på Måndag och Tisdag ska det bli fint med sol enligt SMHI. Så vi hoppas ;-) Och det blir passande om det blir fint väder dagarna efter då jag får min lilla bäbis. Shit, jag kan inte sluta tänka på det. Men det måste jag. Det kan sluta med kaos, och att jag inte får ha kvar den.

Ikväll ska det äntligen bli tjejkväll. Med massa svull och härligheter. Och många bilder från de andra som har mobiler, kameror. Fast jag funderar på att fråga pappa om jag får ta med hans kamera, så det blir några bilder från mig också ;-)

Men till något helt annat nu, vet ni vad jag ska göra idag? Jag funderar på att plugga hela dagen. Eftersom när jag väl får den kommer jag vilja åka. Och inte får man åka utan att kunna allting (-;

Nu spöregnar det för fullt! Gud vad mysigt. En Beckfilm och pluggböckerna ska vara med mig i soffan. Plus lite godsaker om jag hittar något i kylskåpet. Kisses.



Kommentarer
Elin

vem är personen du skriver om i början av inlägget? :)

2009-06-12 @ 19:16:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0