BILDBOMB.


Elsa, Vilgot

Teodor, Jag

Teodor, Jag

Vilgot, YO!

Jag efter badet hos Mamma&Rebecca.

Mikaela, Efter vi köpt hundsaker, skor och underkläder till mig.

Jag.

Gaston

Gaston.

Lillpojken var livrädd när han fick sitta i mitt knä i bilen påväg hem. Han satt och skakade och jäspade. Tills han fick nog och klättrade upp på magen, upp till axeln och somnade där bakom min nacke. Väl hemma så var han fortfarande rädd, satt helt stilla på mitt golv. Jag fixade sängen och la honom där. Då blev det ett jäkla spring på honom. Mitt hjärtegull! Han fick mat vid etttiden, men åt inte mycket alls. Och då hade han tillomed sovit två timmar. Efter det sov han i 3 timmar och jag dog bara jag kollade på honom. Sötis! Men sen blev det spring på benen, helt galen och han gillar att tugga på allt. Och att pussa mig/hoppa på mig. Efter det blev det en tupplur igen, och sen kom min syster hem. Då blev det spring ännengång och även träffa mina två katter. Gaston skakade som bara den och backade bakåt. Först satte han sig bakom mig tills katterna var borta. Men såväl han kände sig osäker kom han och satte sig tätt intill mig. Och efter det blev det middag för lillskiten. Nu åt han allt, och han börjar även lyda mig när jag roppar på honom. Dock har han inte druckigt något vatten än. Men det händer imorgon, då jag även ska försöka få på honom kopplet utan att han försöka slänga iväg sig.
Mitt hjärtegull är nu allting för mig. Ska kolla till så han inte låtsatssover som han gjort ett antal gånger. Även fast han är galet trött.

Puss.



Kommentarer
Anonym

HERREGUD VAD SÖT HAN ÄÄÄÄÄR! är helt kär juu!<3

2010-07-17 @ 20:19:17
URL: http://jjennufers.blogg.se/
Hannah

Du måste verkligen vara underbart glad nu! :D Ta vara på valptiden nu, den kommer ruuusa iväg och så vips är han vuxen. ;)

2010-07-18 @ 14:51:20
URL: http://hlphotography.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0