15 Mars. Tummen Upp Och Tummen Ner.

Helgen sög somsagt var ..
Seg skoldag & Handen centrum.
Imorgon ska jag egentligen vid 14-tiden åka till hammarby sjöstad och lämna in bilder. Men tror ni jag är klar?-NOPE. Ett gymnasieval mindre. f.a.n.
Imorgon har vi NP i engelska, två delar. Tror ni jag lyckas?-NOPE. Men vi slutar iallafall 11.30 ..
Datorn hackar upp sig och mobilen har börjat gå sönder i bitar .. Nej inte direkt, men nästan.
Jag får inget sommarjobb i haninge. Så det blir i Småland.
Jag får snart en hund.
Muffins skriker som en galning.
Och jag fick huvudvärk.
Och jag blev kompis med en liten gullis idag igen.

Godnatt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0