27/3 & 28/3 - 2010

Igår kom jag hem efter att ha varit hos Oskar(sista bilden på inlägget under) och började med att fixa till mig igen för att åka mot Västerhaninge, där jag träffade ett par stycken som skulle följa med till en kille som hette Tomas, som fyllde år. Jag hade ingen aning om vem någon var typ, menmen, haha! Vi fick smyga in i hans hus och hälsade på mamman och sedan in i vardagsrummet där han satt och kollade på tv. Ja, det var alltså en överaskning att vi skulle komma ;-)
   Vi gjorde inte så mycket, utan mest chillade och senare åkte jag, Frida&Mikaela mot brandbergen. Där vi trodde det skulle vara roligt, men nej, knappast. Jag störde mig på nästan allting, stället var för litet, en tjej blev jobbigt full, en kille försökte flirta, en kille kände igen mig och jag honom, men jag visste inte vem han var. Haha.

Idag blir det mys hemma. Sminkborstarna är tvättade och nu blir det Beck!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0