9 Mars.

Fyfan.. Jag får aldrig vila!
Igårkväll satt jag från 17.22.30 och ritade på mina bilder. Just nu har jag panik och ångest med att jag inte kommer hinna klart tills nästa vecka. Jag kommer verkligen inte hinna. Men jag funtar på att ta med mig de två bilderna imorgon till skolan som jag gjort klart och fråga min bildlärare vad hon tycker, och även om råd!

  Iallafall så satt jag kvar 80 minuter extra idag, studiestöd. Jag fick börja på mitt broderi på syslöjden som jag inte orkat göra på de lektioner vi haft denna termin. He-he. Men väl hemma åt jag tigerkaka från igår och drack kaffelatte,
& snart åker jag med syster till Västerhaninge efter allt tjat efter att hon ska köpa hårfärg. Suck!

Jaja! Jag vet inte om jag ska ta det lugnt på gården idag eller om jag ska hem och fundera mer på bilderna som ska skickas in..
En sak vet jag, Att jag vill tatuera mig! Men vad..?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0