17 Oktober.

Igår gjorde vi inte mycket alls. Jag, Emelie, Aziza och Kalle satt först vid datorn och kollade sedan på New Moon filmen. Efter det Hide and Seek, och efter det reprisen från Paradise Hotel.

Men idag är det en liten speciell dag. Vill gratta Aziza och Kalle på 2 månaders dagen.
Men idag är det också 8 månader sen jag fyllde 16, alltså 3 månader sen jag fick hem min hund Gaston. 3 månader som har gått så sjukt snabbt. Med att det var för varmt ute och min lilla skit ville inte dricka någonting, och höll sig i skuggan med kattungen Alice. När alla mina kompisar ville träffa min favorit, dendär lilla söta saken som folk tyckte såg ut som en minigris på bilderna. 3 månader sen som Gaston alltid kissade och bajsade inne. Som sov hela tiden och blev väckt hela tiden. Har haft han i 3 månader och han skäller när en katt som inte bor här kommer. Har haft han i 3 månader och han gnäller till när han vill ut. Har haft han i 3 månader och han kan "Nej", sitta, ligga, rulla runt, hoppa upp. 3 måndader sen som han somnade på min axel. 


Bra bättre bäst bättreänbäst.



Kommentarer
Jennifer

love&miss u , men vi får ta kvällen nåndag när alla kan :)<3

2010-10-17 @ 13:15:22
LINDA - [foto och vardag]

Sv: Kul att du gillar dem! :)

2010-10-17 @ 13:34:47
URL: http://lindasofiedahl.blogg.se/
Hannah Larsson

Tiden går så fort, och Gaston växer som bara den! Så fin som alltid. :)



Tack! :D <3

2010-10-20 @ 13:51:11
URL: http://hlphotography.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0