25 Oktober. Måndagskväll

Åh vad jag älskar denna dag. Jag har varit duktig! Gått i skolan och har bara 5frågor kvar på engelskan som ska vara klart tills Fredag. Och efter det gymmade jag som en galning. :-) Har nu även hängt upp den andra tvätten som jag tvättade. Och det finns ingen disk. Det är tomt med kläder på golvet och den nybäddade sängen. Och jag är nyduschad och fått frisk luft med Gaston.
Ikväll blir det antingen Det Okända eller Top Model 14 kl 20.00. Efter det blir det nog filmen Changeling, som jag känner igen men minns inget av. Någon som vet om den är bra? Och till det blir det kvällsro-te och något gott!

Snart är det ju för sjutton gubbar halloween! Vilken dag är det? Har varit krångel och bråk om vilken dag det är under all tid som jag minns.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0