3 Januari. Spendera pengar

Behöver lite tröst. Mår bättre idag iallafall, förutom den lättstukade foten och förkylningen. Vaknade halv 1 (?!?!?!?!?!?!?!) och hade världens panik. Hunden fick frukost då iallafall.. Och lika så katten. Behöver verkligen en mobil, eller väckarklocka.. Iallafall, får veta ikväll om jag endast behöver betala självrisken för mobilen, och köper då en ny till helgen eller nästa vecka. Och betalar då troligen allt på enosammagång nu när det är rea. Samtidigt som jag behöver ett par löparskor. Får leva fattigt, hej.
 
Snart fyller alla vänner år igen.. Tvillingarna, barndomsvännen, jag, andra barndomsvännen, och så tredje barndomsvännen, hursjuttonskajagharåd?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0