bullen<3rullen

nu har jag fått min spegel, var större än jag trodde. men är helt kär i den (:

igår var jag&rullen (jennifer) i handen c. jag hitta en bra foundation, ganska dålig mascara & en billig eyliner. gjorde av med hela månadspengarna på det.

idag träffa jag jennifer igen &vi hade gaanska tråkigt, o båda vi hade kvar bussremsorna i fickorna. så vi satte oss på bussen, åkte till västerhaninge o klev av där. gick till mataffären o jag bjöd jennifer på en stor kexchoklad medans jag köppte en stor twix . sen kollade vi om de fanns ngn affär att gå in i, men nä , ingen rolig. sen gick vi till ribby skolan, eller ja, vi vet inte riktigt om det var den skolan ..:s
sen ville vi åka gratis hem, så vi gick till bussen & jag hade kollat tiderna vardagar, så där stog vi o vänta i ca 15min. men fick vänta 10min till. medans vi vänta åkte vi ner i rulltrappan & gick upp igen. haha fan vilket liv ;D men sen när bussjäveln kom satte vi oss på den o tänkte åka till lillgården för skojs skull , men nä vi frös & det regnade ute. så vi åkte hem ist.

i helgen vet jag inte vad jag ska hitta på .
nyår ska jag bara vara hemma o mysa med mamma&rebecca. laga god mat & god efterrätt (:
sen börjar 2008, nytt liv för mig! massa nyårslöften.
den veckan vill jag hitta på massor, ska åka på bio med jennifer. vill ha tjejkväll med tjejerna jag nästan inte träffat alls på lovet :o saknar er!

lite vet jag än vad som händer 2008;
elverket 11/1 - du också?
fixa disco för småbarnen 18/1 - skaffa pengar till klasskassan
fylla fjorton 17/2 - vara med & fira mig ? ;)
fester
åka båt nånstans&sova där på sommarlovet
bada&sola mkt
grönalund många ggr
börja åttan
- börja plugga på allvar dåra
julafton
fira nyår med kompisar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0