de går bra nu, ja kompis de går bra nu

jag&jennifer jobbade i matsalen igår&idag, gud vad vi är duktiga! hah (; vi tappade iallfall inget (a) förutom jennifer som stog vid skålarna & sen ramla några ner på golvet & hon sa "jag rörde dom inte ens!" helt galen ,hahaha! sen idag fick vi glass för vi hade jobbat så bra, hihi . muums :)
jag tror att det var nåt i glassen, för jag &jennifer blev på såå glatt humör & garvade hela vägen hem. + att vi slapp göra soprovet för de var ingen tid kvar typ (:

idag är det bara 2veckor kvar till jullovet, längtar somfan! allt kul händer då hihi(:
ganska tråkigt inlägg, men skriver kanske mer imorrn . puss



Kommentarer
Carro

jag jobbade också i matsalen igår :P

skickade iväg ett sms till jennifer.
om ändå vi kunde få glass i belönning (A)

slutar ni också den 19:de ? (:

2007-12-05 @ 22:26:12
URL: http://cindyraw.bilddagboken.se
karin

aah, jag såg de(: & hon berättade(:
haha, vi fick glass ;D duvet , vi är bättre än dig haha (;
japps de gör vi..tror jag

2007-12-06 @ 15:34:56
URL: http://karinbest.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0