GOD JUL

igår gick tiden väldigt långsamt, ändå fast jag mublerade rummet.
hittade några saker:
en stor död spindel
en mellan levande spindel
"grattis karin på 9 års dagen! om du vänder på denna sak ser du något fint"
söt pappa!
två kajal pennor - svart&vit
diadem
ändå fast jag bara bytte plats på sängen&garderoben blev det mycket mysigare nu. & större känns de som.
senare på  kvällen träffade jag jennifer en stund, men fan va kallt de var ute! vi gick in efter en halvtimme hihi.

idag ska jag mublera om rummet lite till :) & gå o lägga mig tidigt. för idag vakande jag halv 12...
imorgn ska jag upp klockan sju, äta frukost kanske & sen åka till gävle vid åtta & fira jul hos elsa(syster).
men ring&smsa mkt :D
GOD JUL (;


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0