julavslutning

imorsse gick jag upp klockan sju & kände mig väldigt dålig. men ville gå till skolan ändå. sen när mamma kom in till rummet & märkte hur dålig jag var så tvingade hon mig att stanna hemma "/. hela dagen har jag haft jättetråkigt! började dagen med att kolla på två beck filmer, "beck-pojken i glaskulan" & "beck-sista vittnet", sen gjorde jag lite på datorn & sedan lagade jag lite makaroner med bianessås. usch vad jag hade ont i magen efter, för jag åt fast jag inte var hungrig.. senare ringde jennifer & vi snackade i 15minuter om dagen. sedan gick jag till skolan. för, fan man måste ju träffa kompisarna en sista gång, vemvet , vi kanske inte träffas på lovet?
men iallafall, jag började sminka mig&satte på mig ett par jeans & slog sedan in julklappen som mamma hade köppt för 10kr. sen gick jag ut till jennifer,mickan,evelyn,sakina&fille & vi gick till skolan. snurrade lite på vägen. när vi var framme vid skolan så fick först vår klass köra en liten lek , tråkig?ja. sen läste vår mentor en dikt & man skulle skriva ner dom jullåtar man hörde, jag,fillan&evelyn vann (; sedan vid julklappsöppningen så fick anton J min julklapp & jag fick moas (en burk med hjärtpepparkakor). hihi, dom tog slut innan jag kom hem också (jag åt inte alla!) .
min manadrin som jag kastade iväg till jonny, körde han sen på med bilen som hämtade honom :( helt mosad. vila i frid.

ja, nu har jag jullov. i 20dagar typ. veckan kommer se ut såhär ensålänge.
onsdag: bara njuta av början av lovet
torsdag: träffa jennifer&carro en stund & sen köpa julklappar med kristin
fredag: läkaren(kolla min ljumske) & sen åka o köpa tapeter till kristins rum
lördag: mublera om rummet
söndag:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0