kväll, ganska trött, tråkar.

UTSIDAN
(x) har brunt hår -färga mörkbrunt?
(x) burit en svart klänning
( ) inte duschat på en vecka
(/) har gröna ögon -grå,blå,gröna typ
( ) haft tuppkam
( ) tatuerat mig
(x) haft blont hår -liten
( ) piercat mig -skulle vilja


INSIDAN
(x) varit ensam
(x) blivit missförstådd
(x) känt som om jag håller på att dö
(x) gjort något med mig själv som jag inte borde gjort
( ) sett någon dö
(x) gråtit mig själv till sömns -jupp..
(x) är rädd för att titta på skräckfilm ensam -skiträdd fan :P:$


KÄRLEK
(x) varit kär -vem har inte varit de
(x) haft känslor för någon som inte känt samma sak -många ggr
(x) älskar eller saknar någon just nu
( ) tittat på solnedgången tillsammans med någon jag bryr mig om -nej men skulle vilja!
( ) gått fram till en främmande & frågat efter en kyss
(x) blivit tillsagd av en främling att jag är het
( ) hånglat med en polare -kände inte personen
(x) hånglat minst 5 gånger på en kväll -med samma person ja
( ) varit otrogen


ÖVRIGT
(x) skolkat -hihi
( ) blivit avstängd från skolan
(x) legat på rygg och sett molnen flyga förbi
(x) gjort en snöängel
(x) hoppat i en vattenpöl
(x) fuskat när jag spelat spel
( ) somnat i skolan/på jobbet -räknas dagis?
(x) betalat för mat med bara mynt
(x) rört en orm -skansen
(x) blivit kittlad -mååånga gånger
(x) vunnit en tävling -danstävling
(x) gått mot rött -bråttom
( ) haft kramp
(x) varit vilse -haha ja, dom byggde vägar& jag hitta inte hem :$
(x) simmat i havet
(x) sjungt karaoke
(x) busringt -yes,gjorde ofta de förut med kompisarna
( ) förstört en fest
(x) suttit på ett tak -minne
( ) åkt släde
(x) stannat uppe hela natten -minne
(x) plockat och ätit ett äpple direkt från trädet -&fick skäll
( ) gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna
(x) klättrat i träd -&fastnat bl a
(x) hoppat i en lövhög
(x) sovit under stjärnorna (tält)
( ) brutit ett ben
( ) sett en del av mig själv brinna
( ) svimmat
( ) fångat en fisk och sen ätit den -aldrig fiskat
(x) fångat en fjäril
(x) skrattat så mycket att jag grät
(x) gråtit så mycket att jag skrattade
( ) använt ett falskt id
(x) skrikit tills jag blev hes
( ) badat i en fontän
(x) glömt någons namn -joo..
(x) sovit naken
( ) haft en trädkoja
( ) fått sparken
(x) blivit puttad i en pool med kläderna på -nej men i havet
( ) varit en cheerleader
( ) sovit på en parkbänk
( ) ätit ett helt glasspaket på en natt -skulle vilja haha
( ) hoppat från en bro
(x) sjungit i duschen
(x) drömt att jag gift mig med någon -hahha många ggr
( ) åkt fritt fall tilt -fan, tillräckligt rädd för fritt fall (a)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0