skolfoto

igår träffade jag min systers son, Teodor för första gången :) nu är han fyra dagar gammal. han var jätteliten & jättesöt.

jag vaknade vid 8 på morronen&jäspade nästan hela vägen dit? & hem också. sov tillomed i bilen på vägen hem.. sen när jag kom hem fixade jag lite julpyntning i rummet. fintfint.

aja. idag försov jag mig lite först.. vaknade ca1 timme försent :s ups.. men fick sätta på mig dom första kläderna jag såg & plattade bara luggen , tog en mandarin som frukost & gick sedan till skolan.
i skolan var de som vanligt. haha på engelskan så var emil&simpa lite galna? tog ner våra böcker på golvet & la hannahs sudd i en flaska . haha. jag&jennifer garva som fan. slängde papper på mickan&jerry o kollade på när en person gjorde lite grejer.. hahahah!
sen på språkvalen så gick vår spanskalärare iväg en stund& då passade vi på att dra fram klockan 10minuter, hihi. jag,evelyn&mickan skulle också gå tio i två för luciaträningen började två & det tar tio minuter för oss att gå till musiksalen ..typ . men eftersom vi hade dragit fram klockan fick vi gå tjugo i två :) hihi busigt.

nu när jag kom hem hade vi fått skolfotot. inte nöjd! /:
..men lägger in ändåimage21image24



Kommentarer
Allsmäktigtvå.

Ingen blir bra på skolfoto ;]

2007-12-10 @ 17:35:33
URL: http://almightyness.blogg.se/
Alize

Viktor är lätt snyggast

2007-12-31 @ 13:41:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0