plugg imorgn ..

idag har de varit en sån där slappdag som de har varit på några av dom andra höstlovsdagarna. men idag var de värt d . för imorrn ska man ju upp vid sju o fixa sig & sen gå till plugget. asså jag orkar verkligen inte. fast imorrn har vi ganska sköna lektioner ; nv (sitta & sova?), bild (gå runt & inte fatta nåt med jennifer), språk (skriva av mickans&evelyns häften,hihi), engelska (läsa boken&svara på frågor som jag inte fattar nåt av. o så har vi bytt platser, så nu kan man inte längre sitta o garva med jennifer, snyft. hihi), sv (särkert ett test..skulle inte förvåna mig), mentortid (hoppas de händer nåt kul den här veckan som kommer(:), läxläsning (bara matteläxa hoppas ja, så får sluta fem i tre typ).
ja, men nu sitter jag här. de är helt tyst, för jag sitter vid den "tråkiga"datorn där jag inte har mina bilder, ingen bra musik , eller ja man kan ladda ner låtar här då.. men ljudet har slutat funka . så vad ska man göra? orkar nte se på tv, finns ändå inget o se på ..eller? (:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0