tråkigt ?

okej , jag kanske skriver lite tråkiga inlägg ibland. men ibland har jag så tråkigt att jag bara vill skriva på ., som tillexempel de här inlägget, hihi.
idag sa jag ju att jag skulle ha en träningsdag , ahjo de blev ju lyckat..eller inte. mami är i gävle o hälsar på syster , o bror&papi var nånstans o kollade på en match. så de var bara jag,kristin&rebecca hemma. o dagen började med att först gick jag o hämtade mickans benskydd , för kristin är på maskerad nu & hon skulle va en fotbolls-spelare. när jag hade hämtat dom så kom katterna på rad & alla gick ut . haha första gången man slipper kissemissarna över en hel dag :P samtidigt då fixade kristin vofflor. ja, hon&jag som ville vara nyttiga idag , host. aja, sen fick ja fixa middag o jag pallade inte laga nåt så jag tog spagetti o köttfärsås som vi hade färdigt i frysen . efter de blev jag bara tvungen o ta frisk luft så jag&jennifer gick ut o frös om fötterna. sen åt hon & efter de gick vi ut igen, trots våra kalla fötter. men fick nog vid nio&gick hem.
en sak som jennifer märkte idag var att jag ofta säger; "kanske de" men menar "ja" . hihi, sen när hon sa en sak som jag sa "kanske de" åt så menade jag kanske, men hon trodde ja menade ja. men de gjorde jag inte. haha aja, kanske inte så intressant pösför dig o läsa? hehe.. så ja skriver mer nån annan dag(:  pöss/ K.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0